آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

آقا علی فسقولی

عشخم 8 ماههههههههه شددددددد.

1390/9/26 19:21
نویسنده : عاشقت
531 بازدید
اشتراک گذاری

شلام عشل ناز مامان.مامانی اومده دوباره واشه عشلش بنویشه.مادری فدات شه که روز به روز بیشتر تو دلمون جا باز میکنیو هر روز شیرینتر میشی نفش مادر.ااااااااااااااااااااااووووووووووووووووه.اگه بدونییییییییییی چه قد کار جدید یاد گرفتی مامانی؟بگمممممممم؟اااااااااااممممممممممماچ

الان میگماول از همه بگم  که از ٥/٧ ماهگی اولین دندون پایینت دل اومددددد.اولین بار که ایستادی ام ٧ ماهو یه هفتت بود عشلم. البته مثلن مبلو میگیری یا روروئکتو یا هر چی که قابل گرفتن باشه بد وا میستی عشلم. ولی بضی وقتا که حواسم نیست میوفتیو گریه میکنی. میام زود بغلت میکنم  ولی جیگرم کباب میشه  گردوی من .الان دو تا از دنون پایینیا دل اومدنو وقتی میخندی آدم دوش داره گازت بگیله.ماچبغلمنو باباییت دیوونتیم.دیگه دیگه .... راستی الان خوابوندمت وخ کردم بیام اپ کنم. پریروز تولد مامانیت بودااااااااااااا.قلب

 

فرداام تولد ٨ ماهگی عشلمه.فدات بشم الهیییییییییییییییییییییبغل

آره مادری داشتم میگفتم که چه کالای جدیدی یاد گرفتی؟

دیگه الان خیییییییییییییلی فوضول شدی مامان یا باید بزارمت تو پارک یا روروئک که بتونم به کارم برسم.فوجول من.ماچ

دیگههههههههه کلا زندگیو میریزی بهم اگه ولت کنم مادری. یه نفر همش باید بپادت.راستی دهه محرم شبا میبردمت مراسم امام حسین(ع) عشلم. اونجام فوجولی میکردی. همه نازت میدادن.روز حضرت علی اصغر(ع) بهت لباس حضرت علی اصغر (ع) پوشوندیم رفتیم  اونم قصهای بود مادری. حالا بزلگ شدی واشت تالیف میکنم عشخ مادر.عکشاتو میزارم .ولی مادری خیلی داری تن تن بزلگ میشی اونوخ دلم واشه کوچولوییات تنگ میشه.ایشالا خدا حفظت کنه واسمون نفش مادر.همه نینیارو هم واسه پدر مادراشون نگه داره.دیگه الان صدا از خودت در میاری دوس داری حرف بزنی مادری. مثلا بت میگم بابا شبیه بابا گفتی اولین بار تو تاریخ ٢٥ آذر ٩٠ ینی ٢ روز مونده ٨ ماهت تموم شه.میای سرتو میزاری رو پام. کلی قبون صدقت میلیم منو بابات مادری عاشقتیم منو باباییت.الانم میخوام عکسای جدیدتو بذارم گردوی مامان. دوشتتتتتتتتتتتتتتتت داریییییییییییییییییییییییم بی نهایت تا. ایشالا تو و همه نینیا تو پناه امام حسین(ع)  باشن.فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشششششششششششششششششششه مااااااااااااااااادرییییییییییییییی.ماچتولد ٨ ماهگیت مبارک زندگیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جغله كوچولو
26 آذر 90 20:08
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
dp
26 آذر 90 23:00
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
بابات
27 آذر 90 0:00
علی بابا کی بزرگ میشی بری سر کار پسرم؟ من دیگه خسته شدم آخه چند سال باید صبح ساعت یازده از خواب پا شم به کارام برسم؟ بالاخره منم نیاز به استراحت دارم علی بابا برو نون بگیر بینم!!!
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:09
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
خاله جونت
27 آذر 90 23:38
تولد 8 ماهگیت مبارک فندق خالههههههههههه عکستو گذاشتم والپیپر گوشیم هی نیگاش می کنم دوستامم می بینن کلی نازش می دن فوضولمو. فیلمتم همخونه هام دیدن کلی شاد شدن چاقالوووووووووووووووووووووووو