آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

آقا علی فسقولی

علی جیگلم از ۲۲ تا۲۳ ماهگیش

1392/9/25 1:30
نویسنده : عاشقت
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفشمممم.چه طولی مامان فدات؟الان تو روز تولدم ۲۴ آذر ۹۲ دارم بعد از مدتها وبلاگتو آپ میکنم.حیف که لپ تاپ مامان خراب بود و نت نستم مطالبتو زود تر آپ کنم جیگلم.و تغییراتتو مو به مو یاداشت کنم جیگلم.حالا مینویسم برات عسلم.الانم مریض شدی مامان فدات.ایشالا زودی خوب بشی.الهی امین.مامان ۱ اسفند ۹۱ اومدم از سفر حج به ایران.روز اول رفتم شمال مامان فرداش به سمت اهواز پرواز داشتم تا شما و بابایی رو ببینم.خیلییییی دلم تنگ شده بود ناناژ من.خلاصه فرداش بابا جون و شما و مامان بزرگ تو فرودگاه اهواز اومدید استقبالم اما تو اصن اولش یعنی چن دیقه اول مامانو تحویل نگرفتی پشلم.شاید چون تهنات گزاشتم  ۱۴ روز و رفتم سفر مامانی.ولی بعد اومدی بغلم.خیلی دلم تنگ شد واست مامان جونم.بعدم بابا جون واسم گوسفند قربونی کرد.آق ام تو رشت واسمون قربونی کرد.اونجا خاله ناهید و خاله عذرا اینا و عمه اینا اومدن استقبال عسلم.خلاصه بعدش هم آخرای اسفند عروسی خاله مرضیه بود چن روز قبلش همه با هم رفتیم شیراز مادری عروسی خاله مرضیه.تو همش نشستی تو بلغ خاله مرضیه که عروس بود و پا نمیشدی.حافظ و سعدی و اینا ام رفتیم عسل نن.خلاصه تو حرف زدن کلمات جدید هر ماه یاد گرفتی خوسگل مامانی.بهت میگفتیم بابا رو ماشاژ بده زود میدوییدی کمرشو ماشاژ میدادی.جیگلم.حسابی نقل مجلس بودی مادر .دایی هادی اینا ام اومده بودن شیراز جیگلم.خلاشه الان بیشتر از این یادم نیس.فدات بشم دوشت دارم هوارتا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرمیتا پری کوچک دریا
27 فروردین 93 7:34
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! مهربانم! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک! به ما هم سربزنید
علی دنیا دوست به جان عمم
18 اردیبهشت 93 9:52
واقعا فامیلی واسم بچتون علی دنیا دوسته منم علی دنیا دوست هستم 14 سالمه از سمنانبیا تو وبم ببین
منم
18 اردیبهشت 93 9:53