آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

آقا علی فسقولی

عشل مادر از13 تا 14 ماهگی

1391/5/12 20:44
نویسنده : عاشقت
310 بازدید
اشتراک گذاری

شلام جیگل مادررررررررررررر.شه تولی عشل مادر.؟اینقد فوجول شدی که نگو عشل مادر.یه عالم کالای جدید یاد گلفتی عچلم.       وقتی  یه چیژی که میخوای یا دوس دالی بهت میدم به جای ممنون میگی"نم" کلی میخندیم از دشتت جیگل عشل مادری. خیلی شیلینو فوجول شدی.دیگه از دیوارم میخوای بلی بالا فوجولم.دوس داری همه دگمه ها رو فشال بدی عشلم.بعد دیگه یاد گلفتی میدویی از این ور به اون ور.فشقلکم.ماچعلی الخصوص که از این چرخا هست که دسته داره میگیری تو دستت از اول کله صب که از خواب پا میشی اونو میگیری دشتت را میافتی تا خود شب جیگل مامان و بابا.همه کلی عاشختیم جیگل مامان.خیلی شیلین عشلی مامانی و البته فوجول بلا. دیگه یاد گلفتی میگی "اون شیه؟"خیلییییییییییییییی بامژه میگی عشخم.دیگه از سرو کول همه میری بالا فوجول بلا.خیلی ام ددیی هشتی عشلم.همش دوش دالی بلی بیلون فشقلم.بغلبا بقیه اشباب باژیاتم  یه کم باژی میتنی عشلم ولی بیشتل هل جا من میرم عین جوجه ها میای دمبالم ماچقبونت بسم.آب باژیم خیلی دوش دالی ناناژ من.همه واشت قشو ژف میرن. و کلی عاشختن عشخ مامانیو بابایی.ماچقلببغلیا عالم عاشقتیم مادری فدات.همیشه در پناه خدا باشی عشل مامان.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جونت
13 مرداد 91 1:33
الهی قلبونش بشم که انقد نانازه عسلم************ خوب شد زود اومدی دیگه نمی تونستم تحمل کنم از پشت وبکم جمله های منحصر بفرد خودتو بگی من دستم بهت نرسه که فشارت بدم لهت کنم جیگرممممممممم