آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

آقا علی فسقولی

عشخم از 14 تا 15 ماهگییییییییی

1391/5/23 2:37
نویسنده : عاشقت
591 بازدید
اشتراک گذاری

شلام عشل مادرییییییییی.چه تولی عشلم؟ت دشته دارم خرابه جیگلم.قلببگم چه فوجولی جدیدی یاد گلفتی عشلم؟ یاد  گلفتی اذان که میشنوی میگه الله اکبر توام میگی "ابر"قربونت بلم الهی.اولین بار 91/4/19 نماژ خوندی و گفتی "ابر".اینقد قربون صدقت رفتم که نگو.ماچما ام که نماژ میخونیم میای سرتو میذاری رو مهر و میگی "ابر"ینی همون اکبر.فدای گفتنت بشم من.یا اگه تلویژیون قرآن پخش کنه ام میگی ژیگل مادر.قبون شیرین عشلیات برم .بعضی اوقات هم نمازو کاملا از ما تقلید میکنی وامیستی بعد الکی دهنتو تکون میدی مث ما که نماز میخونیم بعد میری رکوع بعدم میری سجده میگی ابر.الهییییییییییییی فدات بشه مادرت.بغلتسبیحم میزنی الکی دونه های تسبیحو جا به جا میکنی و دهنتو الکی تکون میدی.فدات بشم من. دیگه یاد گرفتی میگی "این سی؟ینی همو ن این چیه قبونت بلم من.کنار دریا که برده بودیمتم کلی خاک باژی کلدی جیگلکم.خیلی دوش داشتی فشقلم.ماچراشتی وقتی آب  یا شیل میخوری ام یاد گرفتی میگی "ابر" دشتاتم میبلی بالا ژیگلم.قبون دشتای کوشولوت بلم.منژورت همون الهی شکره قبونت بسم من.ماچ  بی صبرانه همه منتژریم حرف زدنتو ببینیم فدات بشه مادر.ایشالا خدا تو لو واشه ما همه نی نی های دیگرم واسه مامان باباهاشون در پناه خودش همییییییییییییشه حفظ کنه و همیشه پشت و پناهت باشه عشخ مامانو بابا. دوست داریم زیاد تاااااااااا.تا آسمون.ماچبغل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جونت
23 مرداد 91 3:43
منم هر روز چند بار می گیرم لهت می کنم کلی قر می زنی ولی به من چه؟ می خواستی عسل نباشی