آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

آقا علی فسقولی

عشل مامانو بابا از 15 تا16 ماهگیش

1391/7/2 17:17
نویسنده : عاشقت
527 بازدید
اشتراک گذاری

شلام عشخم.حالت چه توله مادری؟یه کم سرما خوردی عشلم تو این تاریخ که 2 مهره و دارم وبلاگتو آپ میکنم.و 2 روزه اومدیم اهواژ شیکلم.تو این ماه که ماه رمژون بود و همه از مامان بژلگو بابا بژلگو تاله و خودم که روژه بودیم همشم ولو بودیم.توام که همش فوجولی میکلدی جیگلم.با ما میشستی افتال میخولدی.قبون شیمک گندت بشم.بغلاز میژان فوجولیت که بخوام بگم هر ماه از ماه قبل فوجولتر داری میشی شیکلم.تموم فوجولیای قبلی به قوت خودش باقیه بیشتل از قبل میگی این شیه؟ و واضحتر میگی.بهت میگیم مامان دوش داری؟ میگی اوهوم.بابا دوش داری؟ میگی اوهوم.میگیم بابا بژلگ دوش داری؟ مامان بژلگ دوش داری؟ تاله دوش داری؟یا همه رو میگی اوهوم یا بضی وقتا ام همه رو میگی نه عشل مامان.ماچبه آب باژی ام خیلی علاقه دالی فدات بسم.هر روژ عشرا با بابا بزلگ میری دد.کلا بابا بژلگ حق نداله بدون اجاژه شما از خونه بیرون بره چون اینقد گریه میکنی که پشیمون بشه بنده خدا.فوجولم.به تاب بازی و دد رفتنم خیلی علاقه داری.تاژگی ناز میکنی عشلم موقع غذ اخوردن هر چیزیو نمیخوری.یا باید عشخت بکشه تا بخولی قند عشلم.الان خودمم شرما خولدم پشلم.دو تا از این چرخا که دسته داره و رو زمین را میره داری یکیشو میدی به تاله یکیشم خودت را میبری.بیچاره تاله هنوز از خواب بیدار نشده باید بیاد باژی بتنه وگرنه کلی گریه میکنیو قهرم که تاژه یاد گلفتی فوجولم.بغلتاژه یه کم یه کال بد یاد گلفتی میزنی تو صورت دیگرون یا شوخی یا جدی فسقلی.یه کم مجبول میشم باهات برخورد کنم عشل شیتون مامان.ماچقبونت برم که تن تن داری بزلگ میشی.و اینکه عمر خودم چه زود داره میگزره رو یادم میاری پشلم.عشلم.یه دنیا یه عالم همه دوشت دالیم.یه عالم هوادار داری گردوی من.مامانو بابا عاشقتن.خدا پشت و پناهت و همیشه نگهدارت باشه مادر فداتتتتتتتتتتت.ماچبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جونت
15 مهر 91 13:05
کجایی لهت کنم علیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.... ( ( (