آقا علیآقا علی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

آقا علی فسقولی

عکشای نفشمون از 19 تا 20 ماهگیش

1391/11/18 8:19
نویسنده : عاشقت
480 بازدید
اشتراک گذاری

روز حضرت علی اصغر (ع)محرم آذر 91

 

ماچعاشقتییییییییییییییییییییم فبونت بشم ایشالا .همیشه در پناه خدا باشی قند عشلمماچ

دارم فردا میرم سفر حج به خدا میسپارمت و اولین باره که ازت دور میشم زندگیم ولی  دلم به این گرمه

فالله خیرا حافظا و هو ارحم الراحمین

مادر واسه تو و همه نی نیا دعای عاقبت به خیری در آخرتو دنیا رو داره

و اینکه اینقدر بالا بری که بتونی یار امام زمان بشی قبونت برم

و از دنیا رفتنت شهید شدن باشه.

بهت افتخار میکنم.هر کی وبلاگ  علی جونمو میخونه از خانواده و دوستا و آشناها هر بدی ازم دیدید به خاطر رضای خدا حلالم کنید منم اونجا دعا گوتونم.همه رو به خدا میسپارم همسرمو علیمو هم همین طور و میدونم که خدا مراقبشونه.الهیییییییییییییی آمییییییییییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله جونت
16 اسفند 91 15:16
جیگرشوووووووووووو قربونش برم من
عمه و دایی جان
28 اسفند 91 13:52
علی ای شیطون بلا ای رفیق دخترا شیطون و با نمکی تو مثه عروسکی
کوثر
14 مرداد 92 2:52
خیلی خوب بودن.خ.شحال میشم به وب من هم سری بزنید. ممنون
کوثر
14 مرداد 92 2:54
عالی بود